Інтерактивні технології в процесі підготовки фахівців із спеціальностей “Менеджмент ” і “Маркетинг”: ділова гра “ЕКСПЕРТ “

26 листопада 2024 р. в рамках вивчення дисципліни “Етика бізнесу” доценткою кафедри менеджменту і маркетингу Уляною САВКІВ проведено ділову гру “ЕКСПЕРТ”. У заході взяли участь студенти другого курсу спеціальностей 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг».
Інтерактивна форма навчання допомогла змоделювати реальні бізнес-ситуації, дозволяючи учасникам отримати практичний досвід вирішення моральних конфліктів, сформувала навички командної роботи та комунікації.
Учасники гри приміряли на себе роль експертів, які аналізують конкретні бізнес-ситуації, формують аргументовані висновки та пропонують оптимальні стратегії поведінки у бізнес-середовищі з урахуванням морально-етичних принципів зарубіжних країнах.
Кафедра менеджменту і маркетингу щиро вітає переможців гри студентів групи МН – 21. Пишаємось студентами другого курсу спеціальностей 073 «Менеджмент» і 075 «Маркетинг», які проявили креативні та творчі здібності, професійні навички та високий рівень знань. Дякуємо професору Івану БЛАГУНУ та асистенту Андрію ШПАКУ за підтримку команд!