Студент кафедри менеджменту і маркетингу – фіналіст конкурсу Ideas Have Consequences Contest

Студент кафедри менеджменту і маркетингу, спеціальності “Маркетинг” Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Володимир Кіндрачук, в рамка х гуртка Marketing – став фіналістом конкурсу Ideas Have Consequences Contest. Керівник гуртка професор Іван Благун.

Переможець від нашого університету Володимир Кіндрачук та ще п’ять фіналістів представлять свої проєкти на одному з обраних заходів Free Market Road Show (FMRS) у квітні/травні 2024 року. Конкурс організований The Mannkal Economic Education Foundation та Economists for Ukraine.

Ideas Have Consequences Contest має на меті відзначити та заохотити студентські наукові роботи, які розробляють формальні дослідницькі проєкти та політичні документи для відбудови повоєнної економіки України.

The Mannkal Economic Education Foundation та Economists for Ukraine запрошують до участі в конкурсі есе, в яких досліджуються, просуваються, ставляться під сумнів або застосовуються ідеї післявоєнної відбудови.

Студенти зможуть розвинути пропозиції, висловлені Роном Маннерсом під час виступу на Warsaw/Kyiv Free Market Road Show щоб створити/визначити/розробити політику для відбудови післявоєнної економіки України. Збитки, завдані інфраструктурі та економіці України війною росії, перевищують 700 мільярдів доларів. Economists for Ukraine розробляють рамки та мережі співпраці для підтримки поточних та майбутніх зусиль з відбудови.

Умови конкурсу IHCC українською